לצאת מהמשרד,
לצלם את העולם
סדנת צילום חוויתית בסמארטפון — ללמוד לראות אחרת, יחד
אותו טלפון — עין חדשה
הטלפון הנייד נמצא בכיס של כולנו, אבל רובנו משתמשים רק בחלק קטן מהיכולות שלו.
בסדנת הצילום שלנו נצא לשטח, נלמד לצלם תמונות טובות יותר בעזרת הכלי שכבר נמצא ביד שלנו, ונגלה שצילום טוב הוא קודם כל עניין של ראייה — לא של ציוד יקר.
זו לא הרצאה על צילום. זו סדנה חווייתית, דינמית ומעשית — המשתתפים מצלמים, מתנסים, עובדים בזוגות ומקבלים משוב בזמן אמת.




